Philips Performer Active FC8592 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8592 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Nathalie 07-07-2016

Krachtige stofzuiger, goed voor m'n harde vloer

Zo'n vier weken maak ik nu gebruik van de Philips FC8592/91 stofzuiger. Meestal stofzuig ik een keer per week het hele huis.

Mijn ervaringen met de FC8592/91 zijn tot nu toe erg positief. De stofzuiger heeft verschillende standen, zo kan je kiezen voor meer zuigkracht op hardere vloeren en wat minder zuigkracht om bijvoorbeeld kruimels uit een stoffen stoel te zuigen.

Aangezien ik in vrijwel mijn hele huis een laminaat vloer heb is de aparte zuigmond voor harde vloeren erg handig! Door de haren aan dit opzetstuk komen er geen krassen op de vloer en wordt al het vuil gemakkelijk opgezogen. Ik gebruik hiervoor de stand met de hoogste zuigkracht, zoals ook wordt aangeraden in de handleiding. Om kruimels tussen de rand van stoelen te zuigen gebruik ik het precisie opzetstuk, om makkelijk in kleinere hoekjes te kunnen komen.

Tot nu toe heb ik vier keer gezogen met de stofzuiger en nog niet het idee dat de stofzak vol begint te raken. Het is even afwachten hoe lang ik met een zak kan doen totdat deze vol is. Niet direct een nadeel, maar een bak die je in de prullenbak kan legen was ook handig geweest. Een groot voordeel vind ik de lange snoer, zodat ik voor het stofzuigen van mijn huis niet van stopcontact hoef te wisselen.

Overall geef ik deze stofzuiger een 8,5. Dit is voornamelijk door zijn zuigkracht, de zuigmond voor harde vloeren en lange snoer.